lördag 15 februari 2014

Sjukdom och flytt

Känns som att vi inte har varit friska någonting under dom senaste veckorna. För några veckor sen blev Patrik sjuk, jag fick ont i halsen och Nova blev snorig. När vi äntligen blev bättre blev det dags för Nova att få sprutorna igen, och hon blev såklart febrig i två dagar. När det var över tog det inte lång tid innan jag blev sjuk. Var hängig i några dagar. Började känna mig bättre, och givetvis blir Nova snorig. Hon är det fortfarande. Stackarn. I förrgår tror vi att Hon också fick en släng av magsjuka, både bajsat och framförallt spytt ovanligt mycket. Konstiga är att verken jag eller Patrik känt av något efter det. Peppar peppar!

Men nu borde vi ändå klara oss ett tag framöver (förhoppningsvis). Igår var det alla hjärtans dag och vi "firade" med god hemgjord plankstek. Halva februari har gått och det börjar närma sig flytt för våran del. Har börjat packa lite smått, saker vi inte kommer använda innan. En massa kläder, lakan, handdukar, ljus, block, pennor, köksmaskiner mm. Nu vill jag flytta och få det överstökat. Jag vill också att vi ska hålla oss friska så jag kan komma igång med träningen och promenader igen. Vill komma in i vardagen och rutiner efter att ha legat i soffan i några veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar